مای هندزفزی

وبلاگی برای نسل جوان

مای هندزفزی

وبلاگی برای نسل جوان

لب های شیرین


علت لبها

کارشناسان هنوز در مورد علل بروز لب های اسکلت نامعلومند. با این حال، موارد زیر می تواند خطر ابتلا به کمبودهای کودک شما را افزایش دهد: استفاده از داروهای خاص در حین بارداری، مصرف الکل و مواد مخدر در دوران بارداری، سیگار کشیدن یا در معرض دود سیگار (به عنوان مثال، سیگار کشیدن یک همسر). هنگامی که بارداری در معرض تابش قرار می گیرد عفونت در دوران بارداری، سابقه خانوادگی در خانواده والدین وجود دارد، به خاطر داشته باشید که تلاش برای حفظ سلامتی فرد باردار قبل و در دوران بارداری می تواند نقش مهمی در سلامت نوزاد ایفا کند. بهتر است یک آزمایش ژنتیکی قبل از بارداری داشته باشید. یک آزمایش ژنتیکی می تواند احتمال ابتلای کودک شما به یک گونه را تعیین کند.
لب های شیرین

1 هر دو لب و کما تقسیم می شوند. بیش از نیمی از اسلات این نوع هستند. این نوع شکاف در پسران رایج است. حدود 13 درصد از افراد مبتلا به این نوع غده دارای اختلالات مادرزادی هستند. 2 فقط یک شکاف دارد یک سوم از اسلات این نوع هستند و بیشتر احتمال دارد که در دختران دیده شود. 3 تنها لب های تقسیم شده دارد. حدود یک پنجم از مردم با شکاف درگیر هستند
علل و علل لیپوساکشن

پارگی یا جداسازی لب بالا یا دهان دهان، عارضه ای است که در مراحل اولیه شکل گیری و رشد کودک در مرحله جنینی اتفاق می افتد. در طول توسعه زودهنگام جنین، برخی از شکم فوقانی و دهان آن نمیتوانند به درستی شکل بگیرند، که منجر به ضایعه مادرزادی در شکاف لب یا شکاف شکم میشود. روش برای ترمیم لوب شکم و شکاف شکم یک نوع جراحی است که برای اصلاح شکل غیر طبیعی و غیر طبیعی لب و کف دست کودک استفاده می شود و هدف این است که عملکرد این اعضا را بازیابی و جهت ظاهر شدن آنها را اصلاح کنیم برای حل مشکلات زیبایی. اکثر موارد شکاف لب و کام را می توان با عمل جراحی پلاستیک پیشرفته و تخصصی درمان کرد و می تواند توانایی خوردن، صحبت کردن، شنیدن و تنفس طبیعی را به وجود آورد و اجازه می دهد ظاهر و عملکرد این اجزای نوزاد را در نظر بگیریم. .
معرفی لب شکر

شکاف شکم یکی از شایع ترین نقص مادرزادی در انسان است. در بیضه شکاف شکم، همراه با لب شکاف، شیوع آن معادل یک در هر 700 تا 1000 تولد است. لب شکاف کامل به سوراخ بینی گسترش می یابد و بر استخوان آلوئولار تأثیر می گذارد و بر تعداد دندان تاثیر می گذارد. گاهی اوقات جوانه های دندانی یا دندان های اضافی وجود دارد.
درمان لیپید انسداد

شکاف لب و کام یکی از شایع ترین نقص دهان است که توسط محققان در نظر گرفته شده است. درمان شکاف لب با یا بدون شکاف شکم نیاز به عمل جراحی متعدد، گفتار درمانی و درمان ارتودنسی و دندان، به خصوص در اوایل 18 سال زندگی است. ارائه اطلاعات به والدین این کودکان و انجام درمان های دندانپزشکی می تواند در بهبود وضعیت بسیار موثر باشد. دندانپزشکی کودکان، متخصصان ارتودنسی و جراحان فک و صورت به طور مستقیم مسئول مراقبت های دندان پزشکی و فک و صورت در این بیماران می باشند. بین تعداد و شدت مشکلات دندانی با نوع و شدت شکاف همبستگی قوی وجود دارد. مراقبت از دندان های پیشگیرانه نیز مهم است زیرا اگزما دندان مصنوعی کودک، به خصوص در ناحیه شکاف، اساس درمان ارتودنسی و جراحی بعدی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.